reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Hana Roháčová

Hana Roháčová

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som dobrodruh, separujem odpady, ľúbim bryndzu a snažím sa v živote nachádzať súvislosti. Zoznam autorových rubrík:  Ako som s čertom tancovalaNačuralSúkromné Stalo saV takej jednej hlave

reklama

Načural

Čo je droga a čo liek?

Hana Roháčová

Čo je droga a čo liek?

Že vy drogy neberiete? Vedci denne prichádzajú s novými paradoxami. Čo je pre jedného nevinným sirupom na upchatý nos a prechladnutie, iný zakazuje ako nebezpečnú ingredienciu stimlujúcej drogy.

  • 30. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 877x
  • 0
Dnes mám šťastný deň

Hana Roháčová

Dnes mám šťastný deň

„Koľko rokov sa dožije pes? Dvadsať? Tridsať?“- nahlas som si zauvažovala jedno krásne slnečné popoludnie, práve také ako dnes. „Ale kdeže, možno tak desať, dvanásť rokov,“ schladila ma spolubývajúca. Zmrazilo ma. „Znamená to, že môj pes Pito bude s nami „už len“ šesť rokov?“- nahlas som si zúfala. Vybrali sme sa chmúrne myšlienky vychodiť.

  • 8. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 202x
  • 3
Ovsená kaša s troškou whisky

Hana Roháčová

Ovsená kaša s troškou whisky

Je nedeľa, poludnie, za oknom tma a veterno. Leje ako z krhly. Na ulici pravdepodobne stretnete len fajčiacich návštevníkov pubov, podupkávajúcich s plnými pľúcami zakázaného dymu. Fajčenie v reštauráciách a baroch je v Škótsku zakázané. Veľkolepá architektúra kráľov v kontraste škrípajúcich vrát narkomanských brlohov. Exploited, JK Rowling a Mr Hyde? Všetci sú z Edinburghu. Mestu okrem hradu na sopečnom kopci dominuje aj rovnako vyhasnutý vulkán Arthur´s Seat, ktorého skalnaté útesy ponúkajú upokojujúci pocit divočiny v strede civilizácie. A nádherný výhľad na pláže členitého zálivu Forth of Firth.

  • 31. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 675x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu